Jak jsem hrál v roce 2020

17.06.2021 23:47

Málo, jako všechna divadla . V přestávkách, či v dobách mírného uvolnění,jsem zahrál pouhých 13 představení, ale zato s velmi silnými zážitky,neboť jsem si uvědomil, jaká je to vzácná možnost dělat  dětem i učitelkám radost hudbou a divadlem. A uvědomily si to i paní učitelky ve školkách,když chyběly děti i divadla. Nyní,když se čas volnosti opět vrací, vrací se i zájem o divadlo a s dětmi a také s divadlem se vrací do školek velký kus radosti z tvoření a živého kontaktu s dětským poblikem. Přestávka měla i své výhody: vylepšil jsem si fyzickou a tím i psychickou kondici a mám opět radost, sílu a chuť hrát, neboť divadlo a práce uzdravuje- jak říkával jeden z našich velkých herců. Už se těším. V červnu jsem už za poslední týden zahrál tří dávno přeložená představení a  zadařilo se. Věřím, že se bude dařit i v novém školním roce. KD